Jag ska nu försöka att samla mig kring ett litet projekt och färdigställa detta innan jag ger mig in på att börja skapa något annat. Denna gång kommer bloggen att fungera som en yta där jag skriver om vad jag har kommit fram till samt hur idéen ser ut för tillfället och målet är att kunna färdigställa ett eget litet rollspel. Hur det går med detta återstår dock att se men jag ska försöka så gott jag kan, och ni som råkar läsa denna blogg mins att jag gör detta projekt främst för att min egen skull och för att jag tycker att det kunde vara kul att göra något eget litet projekt.
MVH Sven-Göran Isaksson.
Bloggarkiv
Om mig
fredag 20 november 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar